петак, 25. децембар 2015.

Moja terasa

  Popločavanje terase biber crepom početo još prošle godine nije do kraja izvedeno onako kako sam se nadala... Prošloga novembra moj dragi je poželeo da fuguje crep koji je bio prethodno zalepljen za podlogu. Ni vreme a ni moj trudnički stomačić nam nisu išli na ruku, ali odluka je pala - biće završeno pre snega. Tako smo mi tog devetog novembra počeli sa fugovanjem. Kratak dan i zima su nas naterali da brzo završimo, samim tim i napravimo dosta grešaka od kojih je najveća bila ta što smo koristeći mlaz vode na pojedinim mestima napravili rupe u fugama. Zbog niske temperature voda se zadržala duže  tako da je i dodatno produbila naš problem. Kada je došlo lepo vreme pokušali smo da ispravimo stvar tako što smo popunjavali rupe cementnim mlekom, a izbočine šmirglali, međutim i dalje to prilično neuredno izgleda. Na kraju smo pod premazali firnajzom, što mu je dalo tamniju nijansu.

Нема коментара:

Постави коментар